Ten wątek opisuje specjalne Jutsu tylko dla posiadaczy sharingana.
Sharingan KG: dla KAŻDEGO sharingana Chakra: zależnie od poziomu: 1: 2 000 2: 4 000 3: 10 000 Mangekyou Sharingan: 20 000 Eternal Mangekyo Sharingan: 30 000 Opis: jest to technika którą opanowali użytkownicy sharingana do jego aktywacji, Jutsu aktywuje kąkretny poziom sharingana (podczas aktywacji wymagane jest podanie aktywowanego poziomu sharinagana)
Magen Kyouten Chiten KG: sharingan (2) Chakra: 10 000 utrzymanie 5 000 Opis: Jest to GenJutsu opierające się na odbiciu wrogiej iluzji na rzucającego przeciwnika. Odbitego GenJutsu nie da się rozproszyć techniką Kai, oraz musi być identyczne jak iluzja przeciwnika.
Utakata KG: sharingan (3) Chakra: 15 000 Opis: Jest to GenJutsu aktywowane poprzez wskazanie ofiary palcem. Iluzja ta wpływa na na każdy zmysł ofiary. Złapany przeciwnik widzi wszystkie wizje które mu pokazujemy i odbiera je jako rzeczywistość, lecz nie może od nich zginąć
Kamui KG: Mangekyou sharingan. Chakra: 20 000 Opis: jest to jutsu czasoprzestrzenne polegające na przenoszeniu różnych obiektów do innego wymiaru/ miejsca, rzeczy pochłonięte przez tą technike znikają całkowicie z naszego ekwipunku.
Amaterasu KG: Mangekyou sharingan Chakra: 25 000 Opis: są to nie ugaszalne czarne płomienie (ugasić je może Mangekyou sharingan za cenę 30 000ch), płomienie te płoną dopóki całkowicie nie spalą celu.
Tsukuyomi KG: Mangekyou sharingan. Chakra: 25 000 Opis: Jest to silna technika GenJutsu przenosząca do wymiaru użytkownika, Ofiara widzi i odczuwa wszystkie wizje użytkownika. w Tsukuyomi kontolujemy wszystko nawet czas np. to co według ofiary trwało 3 dni było w prawdziwym świecie jedną sekundą. Podczas iluzji kontrolujemy wszystkie zmysły przeciwnika a ofiara może umrzeć.
Jikūkan Idō KG:enternal Mangekyou sharingan Chakra: 35 000 Opis: pozwala przenosić rózne obiekty do innego wymiaru lub w różne miejsca, jest ulepszeniem Kamui tylko że rozwinętym o możliwość przenoszenia siebie albo rużnych części ciała bez stałej utraty ich albo śmierci. Przenoszone części ciała są nadal widoczne lecz nie można ich dotknąć (ponieważ są w innym wymiarze).
Susanoo KG: --- Chakra: --- Opis jest to najpotężniejsze jutsu sharingana lecz jego moc zależy od poziomu aktywacji, które jest opisane poniżej. Susanoo jest połączenie techniki Amaterasu i Tsukuyomi (czyli zanim opanujemy susanoo musimy opanować dwa pozostałe)
Susanoo (1) KG: Mangekyou sharingan Chakra: 25 000 Opis: jest to klatka piersiowa susanoo o wytrzymałości 80pkt
Susanoo (2) KG: Mangekyou sharingan Chakra: 30 000 Opis: jest to niekompletny susanno może ruszać ramionami oraz walczyć wręcz siła 80pkt wytrzymałość 80pkt
Susanoo (3) KG: : Mangekyou sharingan Chakra 40 000 Opis: jest to ukształtowany susanoo : Mangekyou sharingan, posiada pancerz 3 ramiona oraz może używać broni susanoo. siła 100pkt wytrzymałość 100pkt
Susanoo (enternal Mangekyou sharingan 1) KG:enternal Mangekyou sharingan Chakra: 50 00 Opis jest to całe ciało ogromnego susanoo posiadaczy enternal Mangekyou sharingan, posiada pancerz, 3 ramiona ogromne, rozmiary oraz może używać broni susanoo. siła 125 pkt, wytrzymałość 125pkt
Susanoo (enternal Mangekyou sharingan 2) KG:enternal Mangekyou sharingan Chakra: 75 000 Opis: jest to podwójne ciało ogromnego susanoo posiada pancerz, 2 pary ramion, ogromne rozmiary oraz może używać broni susanoo. siła 150 pkt, wytrzymałość 150pkt
Susanoo (enternal Mangekyou sharingan 3) KG: enternal Mangekyou sharingan Chakra: 85 000 Opis: jest to w pełni ukształtowany niestabilny ogromny susanoo posiada pancerz, 1 parę ramion, ogromne rozmiary oraz może używać broni susanoo. siła 175 pkt, wytrzymałość 175 pkt
Susanoo (rinnengan- sharingan) KG: Rinnengan- Sharingan Chakra: 100 000 Opis: jest to idealny, stabilny, ostateczny susanno, jedynym znanym posiadaczem tej techniki był Madara Uchiha tylko posiadacze rinnengan klanu chiha mogą go opanować, jego siła jest tak ogromna że jednym cięciem może niszczyć góry. Posiada pancerz idealnego susanoo, 1 parę ramion, ogromne rozmiary oraz może używać broni idealnego susanoo. siła 200 pkt, wytrzymałość 200 pkt
|